Uteritt under vårsolen!

Igår var jag på Södersjukhuset för att ta blodprov då jag för något år sedan fick reda på att jag hade något som heter Hypotyreos - brist på sköldkörtelhormoner. Klicka här för att läsa mer om det. Jag blev glad att jag fick reda på det tidigt, då det annars kunde gått värre! Så jag tog Levaxin (en medicin i form av tabletter) för att behandla de, men jag behöver inte ta det längre då jag mycket bättre nu än förut. Jag tar endast blodprover för att se om den håller sig på den nivåen den ska hålla sig till och läkaren tyckte det såg okej ut.

Bestämde mig för att åka till Emma och red en härlig uteritt under den härliga och värmade vårsolen :) Jag tog även en ny väg den här gången, men efter ett tag märkte jag att det fanns 2 mellanstora lådor framför mig där det fanns hundratals bin svävandes ovanför! Så jag tog det säkra före det det osäkra och red tillbaks till den vägen jag kom från. Jag travade en bit och Emma travade fint på och var ständigt mjuk. Red förbi stallet och red till början av skogen innan jag vände tillbaks och red hemåt. Gav hennes ''mellanmål'' innan jag släppte ut henne i hagen och åkte hem.

En bild på stallets äldsta islandshäst, Rådi som är 27/28 år gammal.

/Emma.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Aw fin :)

2012-05-02 @ 18:24:51
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/
Postat av: myra

Vilken sjukt fin bild !:)

Hoppas du får en bra helg:D

2012-05-04 @ 22:03:38
URL: http://myras.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

sv: aa emma, men har fått denna bild av dig för 1 år sen :p

2012-05-05 @ 07:30:17
URL: http://josshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback