Datum för provridningarna.

Söndag, 6:e Maj
Imorgon gäller det! För då åker jag och provrider på Karlshems gård i Ekerö. Men det är inte 100% säkert att jag hyr från dom då det kostar 8500 kr för hela perioden (juli till augusti). Dom andra två är billigare.

Söndag, 13:e Maj
Inte säkert än men ska åka och kolla, samt provrida en privathäst i Västerås. Det är ett skimmelsto, på 7-8 år av rasen arabiskt fullblod med gammel polskstam.

Torsdag eller fredag, 17/18:e Maj
Ja, då åker jag ner till Gränna i Småland för att provrida några hästar. Det finns en som jag fastnat för som är vacker och har ett otroligt fint steg! Fuxvalack på ca. 4 år. Hoppas verkligen på att han finns kvar när jag åker ner dit.

Ni får önska mig lycka till! :)


En liten sneakpeak på arabstoet.

/Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback