Stall och sommarbete.

Jag har hittat ett stall som jag ska åka och kolla på lördagen, den 21:a april tillsammans med mina föräldrar Dom erbjuder sommarbete under juni till augusti. Det man har tillgång till är hela anläggningen, bl.a box, spolspilta, sadelkammare, ridbana, ridhus, fikarum m.m. Det dom också gör varje dag är att dom visiterar hästarna både morgon och kväll, samt ser till att hästarna har tillgång till vatten och saltsten. Dom tar 500 kr/i veckan och de är relativt billigt tycker jag.

/Emma.

Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Kan ni inte liva upp bloggen med mer färger, bilder osv? Den blir bara så sjukt tråkig att läsa.

2012-04-18 @ 16:31:59
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: Julia W (Teamryttarna)

Sv; Har aldrig sagt att den är tråkig utan den blir tråkig att läsa om det är inte är mer färger. Men då vet vi att ni inte tål kritik

2012-04-18 @ 17:50:09
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback