Ånäs gård, 26 April 2012.

I torsdag så var jag och kollade på ännu ett stall som ligger vid Ånäs gård i Västerhaninge. Uppger dock inte namnet på stallet än pga av personliga skäl. Stallet är inte som de första jag kollade på, detta var betydligt mindre fast mysigare! Jag gillar små stall för olika anledningar :) Dom har för tillfället ingen ridbana men dom håller på att bygga upp en och den borde förhoppningsvis vara klar tills sommaren. Själva stallet har 5 boxar, samt stallgång, uppvärd sadelkammare, omklädningsrum och fikarum. Sommarbetet ligger runt 5 min bort om man går dit, så det är inte så långt att gå! Ska åka och kolla på ett stall i Österhaninge nästa vecka. Jag vill vara säker på att jag väljer ett stall som passar mig och hästen.

Föresten så undrar jag vad de är för något ni vill läsa och se mer av i bloggen? Kommentera gärna de!

/Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback