Stall November, 21 April 2012.

Ursäkta för min dåliga uppdatering i helgen men har haft annat att göra. Jag ska försöka att blogga bättre!

I lördags eftermiddag var jag som sagt och kollade på stall/sommarbete i Hammersta gård, Ösmo. Stallet ligger ca. 30 min bort från mig med bil - men det är enkelt att ta sig dit. Även med buss! Vi fick en rundtur av stallägaren. Hon visade bl.a stallet, boxarna, spolspiltan, sadelkammaren, fikarummet, omklädningsrummet, samt toalett och dusch. Sen visade hon ridhuset, ridbanan och sommarbetet. Hon sa också vad som ingick o.s.v och vi tyckte det lät kanonbra :) Så nu ska jag och min familj ta och fundera innan vi bestämmer oss. Bilderna är lånade, så det är alltså inte jag som fotat dom.

/Emma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

deras ridhus är dock skit kasst, underlaget är inte de minsta bra och bör ej ridas på. hört lykten om att de som står där ej får rida på de närliggande ridvägarna pga bråk med grannarna

2012-04-24 @ 10:49:30
Postat av: jossan

vart hittar du alla stallplatser? :) Det var ju jätte fint! Tror din häst kommer stortrivas där!

2012-04-24 @ 10:58:57
URL: http://josshi.blogg.se/
Postat av: Emelie Thorén

Där ser ju jättfint ut!! :)



/Emelie

2012-04-27 @ 14:24:45
URL: http://thorenemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback