Första inlägget.

Det här blir då mitt första inlägg i bloggen :) Idag hade jag studiedag så jag passade på att åka iväg till Emma. Jag tog en kort promenad och fotade henne i det nya tränset jag köpt ifrån Hööks. Hon blev riktigt fin i det! Bilden nedan är från idag. Resten laddar jag upp imorgon! Föresten så har jag dom senaste två dagarna funderat på att skaffa en ny mobil för att min Xperia mini pro inte funkar som den ska - ibland så stängs den av helt av sig själv och det funkar inte att höja ljudet på den längre, riktigt skumt haha. Så min fråga är, vet ni någon bra mobil som är både billig & snygg?

Vill tala om att jag bara kommer blogga när jag har tid och när jag känner för det.
/Emma.

Kommentarer
Postat av: Linda Lidström

Super fin blogg!! :)

2012-04-16 @ 21:14:51
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback